08/04/2024

Op zondagmiddag 14 april zal om 14u (inloop vanaf 13.30) in Huize Groeneweg (de Baan 101) de start zijn van een nieuwe reeks van muziekmiddagen voor ouderen in Gouda. Zowel bewoners van tehuizen als ouderen die thuis wonen zijn welkom. Op deze middag treedt het Muzikaal Theater aan Huis op, een zeer bekend trio in de Goudse regio maar ook daarbuiten, dat al jarenlang ouderen vermaakt met vrolijke muziek om mee te zingen. De muziekmiddag duurt tot 16u. Later dit jaar zullen meer optredens volgen op meerdere locaties in Gouda.

De Goudse muziekmiddagen zijn een initiatief van Lionsclub Gouda Bloemendaal, die al meer dan 25 jaar muziekconcerten voor ouderen op de zondagmiddag verzorgd heeft in de Goudse Schouwburg in samenwerking met het Goudse Rode Kruis. Door wijzigingen in het zorglandschap en bij het Rode Kruis, is  er nu voor gekozen om dezelfde doelgroep muziek aan te bieden via een reeks meer kleinschalige concerten in de verschillende Goudse wijken. Binnenkort zal ook de rest van de muziekmiddagen aangekondigd worden.

Wilt u de muziekmiddag in Huize Groeneweg bezoeken? Meldt u dan vooraf aan bij de receptie van Huize Groeneweg of neem contact op met Lionsclub Gouda Bloemendaal via lionsmuziekmiddag@gmail.com

Voor meer informatie:
www.muzikaaltheaterinhuis.nl