Op zondagmiddag 14 april jl. vond in Huize Groeneweg (de Baan 101) de start plaats van een nieuwe reeks van muziekmiddagen voor ouderen in Gouda. Zowel bewoners van tehuizen als ouderen die thuis wonen zijn bij deze middagen van harte welkom. Op deze middagen treedt het Muzikaal Theater aan Huis op, een zeer bekend trio in de Goudse regio maar ook daarbuiten, dat al jarenlang ouderen vermaakt met vrolijke muziek om mee te zingen. De muziekmiddagen starten om 14u en duren tot 16u. De volgende Muziekmiddagen voor ouderen zijn gepland op:
1 juni 2024 in 'De Walvis';
21 september 2024 in 'De Rietkraag'; en
19 november 2024 in 'De Veste' in samenwerking met De Zonnebloem.
De Goudse muziekmiddagen zijn een initiatief van Lionsclub Gouda Bloemendaal, die al meer dan 25 jaar muziekconcerten voor ouderen op de zondagmiddag verzorgd heeft in de Goudse Schouwburg in samenwerking met het Goudse Rode Kruis. Door wijzigingen in het zorglandschap en bij het Rode Kruis, is  er nu voor gekozen om dezelfde doelgroep muziek aan te bieden via een reeks meer kleinschalige concerten in de verschillende Goudse wijken.

Voor meer informatie:
lionsmuziekmiddag@gmail.com