Gouds Kampioenschap Legpuzzelen

Het Gouds Kampioenschap Legpuzzelen vond voor de tweede keer plaats op donderdag 23 november 2023.
De organisatie is in handen van Lions Club Gouda Bloemendaal in samenwerking met The Gouda Shop. Teams van 4 personen proberen zo snel mogelijk een legpuzzel van 1000 stukjes te leggen. Vooraf wordt niet bekend gemaakt om welke puzzel het gaat.
Doel is om op een laagdrempelige manier bewoners van Gouda samen te brengen en zo nieuwe banden tussen Gouwenaars te creëren. Ook Gouwenaars die geen Nederlands spreken kunnen meedoen. De organisatie prijst zich heel gelukkig dat bij deze editie ook negen bewoners van het AZC, De Molenwiek, tot de enthousiaste deelnemers behoorden. Het is nadrukkelijk de bedoeling dat ook individueel kan worden ingeschreven. De organisatie stelt dan teams samen uit deze inschrijvingen.
Het kampioenschap is mogelijk door financiële steun van GoudApot en mboRijnland. Het kampioenschap vindt plaats in de aula van mboRijnland.
Zie de website
www.goudslegpuzzelen.nl

foto: Barto Cleton Klik op het plaatje voor de volledige uitslag (pdf)